Forum serwera ---> WyspaRP <---
Każdy, kto został przyjęty do najemników musi wybrać sobie pracę, a oto lista prac:
Kapitan Najemników (Max. 1) (Jack)
Opis pracy: Pod nieobecność dowódców, może rozdawać NAJEMNIKOM (bez doświadczonych i szkodników,a o elitach nie wspomnę) różne prace.
Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik
Przywileje: Może zostawić sobie to co przyniesie mu osoba, która dostała zadanie
Kapitan Doświadczonych Najemników (Max. 1) (Zerion)
Opis pracy:Pod nieobecność dowódców, może rozdawać Doświadczonym Najemnikom różne prace.
Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik
Przywileje: Może zostawić sobie to co przyniesie mu osoba, która dostała zadanie
Kapitan Szkodników (Max. 1) (Wolne)
Opis pracy: Pod nieobecność dowódców, może rozdawać Szkodnikom różne prace.
Wymagana Klasa: Najemnik
Przywileje: Może zostawić sobie to co przyniesie mu osoba, która dostała zadanie
Strażnik Bramy Północnej (Max. 6) (Shani) (Domi) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Przynajmniej 4 godziny (Gothicowe) pilnować bramy głównej wejścia do obozu. Każdego nieproszonego gościa najpierw spytać o konkretny powód, jak powód nie będzie konkretny odesłać go, jak nie będzie współpracował - zabij.
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Po warcie może odpocząć w gospodzie albo kogoś obrabować, czyli inaczej wolne.
Myśliwy (Max.3) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie udać się na polowanie (RP), i przynosić jedzenie dla najemników.
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Może w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) opuścić farmę.
Goniec (Max.2) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Dostarcza listy innym dowódcą.
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Może w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) opuścić farmę.
Najemnik (Max.4) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Może przyjmować zlecenia od każdego, ale za dość dużą opłatę. Nie może przyjmować pracy na zabójstwo kogoś kto jest z nami w stosunkach neutralnych bądź przyjacielskich. Ale na wrogów tak.
Wymagana Klasa: Najemnik
Przywileje: Szybki zarobek oraz opuszczanie farmy w każdym momencie (tylko nie podczas wojny)
Nauczyciel walki bronią (Max.1) (Wolne)
Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie przez godzinę (gothicową) nauczać ataku bronią. (Dawać rady itp. potem można przeprowadzić pojedynek pomiędzy uczestnikami treningu)
Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik
Przywileje: Po pracy może udać się na 1 dzień (gothicowy) spoczynku i robić co chce.
Nauczyciel Strzelectwa (Max.1) (Ethan)
Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie przez godzinę (gothicową) nauczać jak się strzela z łuku/kuszy. (Dawać rady itp. potem można zorganizować turniej strzelania do siebie)
Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik
Przywileje: Po pracy może udać się na 1 dzień (gothicowy) spoczynku i robić co chce.
Kowal (Max.2) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Pomoc ludziom w naprawianiu sprzętu (RP) (Najemnikom za darmo) za dość dużą opłatę.
Wymagana Klasa: Najemnik
Przywileje: Duży zarobek za szybką prace.
Ochroniarz (Max.4) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Stanie przy Dowódcy/Zastępcy/Elitarnym i ochranianie go w razie potrzeby
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Możesz dać każdemu po pysku, jeśli uznasz, że jakaś osoba obraża lub denerwuje osobę ochraniającą.
Zwiadowca (Max.3) (Sebcool z Rivii) (Zjawa) (Wolne)
Opis pracy: Szukanie tajnych wejść do miejsc bytów wrogich frakcji.
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Może opuścić w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę.
Zastępca Zastępcy (Max.1) (Witcher811)
Opis pracy: Możliwość przyjmowania ludzi (już nie na okres próbny tak jak u Elit) oraz możliwość dania awansu (Szkodnik -> Najemnik)
Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik
Przywileje: Wszyscy mają się go słuchać pod nieobecność dowódców
Zbieracz sprzętu (Max.3) (Parendom) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Zbiera wszystko co mu wpadnie w ręce. Raz na dzień (Realny) pytać się kwatermistrza, czego mu potrzeba(Zdobywanie RP)
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Może opuścić w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę.
Kwatermistrz (max.1) (Ethan)
Opis pracy: Wysyła zbieraczy sprzętu po jakieś rzeczy, które mogą się przydać (np. miecze, łuki, kusze, strzały, bełty, zbroje itp.itd.)
Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik
Przywileje: Po otrzymaniu sprzętu, musi go schować do skrzyni, a potem robi co chce
Zarządca żywności (max.1) (Wolne)
Opis pracy: Rozdaje żywność najemnikom, przynajmniej raz na dzień (gothicowy)
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Możliwość wysyłania myśliwych po jedzenie, po pracy wolne.
Łucznik (max.4) (Drag) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Podczas wojny atakuje wrogów z odległości chyba, że ktoś będzie strasznie blisko, wtedy walczy wręcz
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę.
Handlarz zielem (max.2) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Sprzedaż ziela w mieście i klasztorze (sprzedaż RP). Koszt ziela ustala sprzedawca.
Wymagana Klasa: Najemnik
Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę oraz zarobek za sprzedane
Strażnik Niewolników (max.8) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Stoi cały dzień przy więźniach i ich pilnuje... Jeśli im ktoś ucieknie to musi przekonać tą osobę, żeby dołączyła do Najemników (jeśli rekrutacja on [póki co to o to się nie trzeba martwić])
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Jak niewolnik, nie będzie słuchał można dać mu w pysk (taka zabawa )
Nadzorca Strażników (max.2) (MieridPL) (Wolne)
Opis pracy: Nadzoruje pracę strażników
Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik
Przywileje: Jak strażnik się, źle spisuje może dać mu karę (np. 5 godzin pracy jako niewolnik[godzin gothicowych oczywiście xD]
Mistrz Szpiegów Farmy (max.1) (Ethan)
Opis pracy: Pobiera ludzi do szpiegowania Farmy(Max.3 ludzi)
Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik
Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę. Odpowiada za szpiegów
Mistrz Szpiegów Klasztornych (max.1) (Parendom)
Opis pracy: Pobiera ludzi do szpiegowania Klasztoru(Max.3 ludzi)
Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik
Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę. Odpowiada za szpiegów
Szpieg (max.6) (Grzeh) (MadMikeX) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Super Tajne... Szpiegujesz miasto i klasztor, nie dajesz się złapać, próbujesz dowiedzieć się o najbliższych planach wrogów. (Może mieć maksymalnie 1 POMOCNIKA!)
Wymagana Klasa: Najemnik
Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę.
Pomocnik szpiega (max.6) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Pomoc szpiegowi w dostaniu się do miasta/klasztoru (odciągnięcie uwagi strażnika/rycerza/paladyna/nowicjusza/maga).
Wymagana Klasa: Szkodnik (Wybrany przez szpiega!!!)
Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę. Po odciągnięciu uwagi reszty, może próbować ze szpiegiem
Drwal (max.2) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Rąbie drewno, a potem je tnie, następnie oddaje je do użytku "farmowego"
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Może zarobić na sprzedaży drewna.
Patrolujący (max. 3) (Zerion) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Patroluje Dolne Miasto i Dzielnice Portową.
Wymagana Klasa: Najemnik
Przywileje: Patroluje miasto i daje w pysk (bądź ogłusza,a potem robi z kolesiem co chce [może nawet zrobić ck]) każdemu, kto nie należy do naszej frakcji i nie jest z nami w sojuszu.
Strażnik Bramy do Górnego Miasta (max. 4) (Dirkin) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Stoi na straży i nie wpuszcza do górnego miasta nikogo prócz sojuszników i osób z naszej frakcji
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Po 6 godzinach stania na straży można udać się na spoczynek
Strażnik Koszar (max.4) (Patryk) (Wolne) (Wolne) (Wolne)
Opis pracy: Stoi na straży i nie wpuszcza do koszar nikogo prócz sojuszników i osób z naszej frakcji
Wymagana Klasa: Szkodnik
Przywileje: Po 6 godzinach stania na straży można udać się na spoczynek
Lista będzie aktualizowana co najmniej 2 razy dziennie!
Każdy po przyjęciu do naszej frakcji musi wybrać sobie pracę do czasu 1 dnia. Potem pracę ustala Dowódca/Zastępca, którą można zmienić dopiero po napisaniu posta.
UWAGA! UWAGA Z DNIEM DZISIEJSZYM (22.08.2012r.) DOCHODZĄ NOWE PRACE!
Znoszę przepis (czyli go usuwam)o tym, że można mieć 5 prac! Od teraz możesz mieć tyle prac ile chcesz.
Ostatnio edytowany przez Krzywo (2012-08-18 13:33:12)
Offline
ja chce
Zastępca Zastępcy * (Max.1) (Wolne)
Opis pracy: Możliwość przyjmowania ludzi (już nie na okres próbny tak jak u Elit) oraz możliwość dania awansu (Szkodnik -> Najemnik)
Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik
Przywileje: Wszyscy mają się go słuchać pod nieobecność dowódców
Offline
Moderator
Ja chce ochroniarza
Offline
Hmmm to ja chce tą też prace. Prawda to ze mam już jedna ale przydała by sie druga wiec:
Nauczyciel walki bronią (Max.1) (Wolne)
Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie przez godzinę (gothicową) nauczać ataku bronią. (Dawać rady itp. potem można przeprowadzić pojedynek pomiędzy uczestnikami treningu)
Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik
Przywileje: Po pracy może udać się na 1 dzień (gothicowy) spoczynku i robić co chce.
Offline
Moderator
Kapitan szkodnikow wolny bo jak tak poprosze a ghoster i tak rzadzi pod nieobecnosc krzywo
Offline
Nick:Zerion
Praca:Goniec
Praca2:Patrolujący
Ostatnio edytowany przez Zerion (2012-08-25 10:07:28)
Offline
Ja chcę zostać Nadzorca Strażników, Nauczycielem Obrony i Kapitan Najemników
Ostatnio edytowany przez MieridPL (2012-08-27 10:02:38)
Offline